He told me I was made of Love.

Godmorgon!

Jag känner mig radiostyrd.. Syndade i morse och var flitig med snoozeknappen. Drömfabriken har gått på högvarv inatt. Jag tror att drömmar är ens undermedvetna som vill säga en nått. Och inatt ville mina drömmar påminna mig om att den sjätte säsongen av Gossip Girl snart drar igång. Haha!

Ska koka mig en kopp té och vara en tidsoptimst idag. Har en tendens att må dåligt då jag vaknar tidigt på morgonen och så har jag varit hela mitt liv. Det är som att vara bakfull varenda gång man vaknar. Kul...

Nu ska jag avrunda och försöka värma kroppen en aning. Det är iskallt i lägenheten och lillkillen vägrar kliva upp. Nog är han mitt lilla hjärta alltså!

Jag hoppas ni alla får en strålande dag. För att min kommer vara fullspäckad fram till 21.30 då jag ska själv-dö i vad jag brukar kalla himlen (sängen)

Puss & kram!



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0