It's a beautiful night, we're looking for something dumb to do.

Godmorgon peeps!

Har sovit halvdåligt inatt. Har haft en tendens att komma till den mörka sidan av drömmarnas land. Så jag har vaknat upp i panik, helt kallsvettig. Kunde kontrollera mina drömmar bättre förrut. Men av någon anledning så har jag tappat mer eller mindre kontroll.

Börjar hur som helst inte jobba förrän klockan 14. Så jag ska ligga kvar i sängen ett tag till och därefter göra någon nytta och se till att äta innan dess. Jag har ätit så himla dåligt på senaste tiden att jag känner hur det påverkat mig både fysiskt och psykiskt. Men idag är en bra dag! Jag jobbar bara fram till 11 och sen ska jag unna hjärtat en öl eller två.



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0