She's an angel with her dirty wings.

Godmorgon kära krigare!

Jag har verkligen hittat en normal dygnsrytm nu. Vad har hänt med mig?

Sover Max 8 timmar per natt. Vaknade klockan 13.00 idag av att kroppen var utvilad men själen tung. Jag börjar fundera om jag dragit på mig någon virus av nått slag.

Jobbar hur som helst 17-04 idag. Krigarpasset! Ska slå Johanna en pling nu och föreslå en promenad till solariet. Jag är hungrig och behöver mat. Men jag är för lat för att laga mat. Typiskt mig! Tur att jag har en sådan kärleksfull mor som kommer förbi med matlådor för att hon har en lat dotter.



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0