You're so vain. You Probably think this text is about you.

Nu är vi klara med dagens projekt som tog oss totalt 9 timmar. Nu är ögonen och kroppen trött, men vilka upplevelse det varit.

Imorgon ska vi fortsätta i samma spår men det blir mest troligt inte lika länge. Jag ska hem till mitt hjärta nu och bara unna mig det finaste av vardagen. God mat, vin och mys. Det förtjänar jag! Mitt huvud gick i högvarv inatt, hade lite problem att somna. Jag tänkte på allt mellan himmel och jord och ingenting speciellt egentligen.

Men jag mår bra, nästan för bra. Ibland ät det skrämmande att vara för lycklig helt utan någon anledning.



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0