Life's to short to make trouble out of small things.

Vi var på en plats ingen någonsin kunde nämna vid ord. När vi närmade oss vår slutdestination så närmade vi oss även början av någonting nytt.

Det känns som att jag väntat i oändlighet. Men att det skulle kännas såhär bra kunde jag aldrig föreställa mig.

Jag har vetat, hoppats och brutits ned. Lagat, byggt och vunnit.

Vi kanske lever i en värld med masochistiska och manipulativa skuggor. Egoistiska och självdestruktiva individer. Och för en sekund så ser jag mig själv förvandlas till en av dom.

Jag vill aldrig mer dit. Det är dag att göra om och göra rätt med det förflutna. Stänga igen alla avslutade kapitel och fly fältet för att ta in en helt ny värld.

Det är nästan komiskt att inse i slutändan. Jag borde ha lyssnat. Men som den dåre jag är så lägger jag mig inte för någon. Inte idag och inte imorgon!


Skrivet av: :)

:)

2013-01-30 - 04:49:28

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0