dagens och lunch på stan

nu har jag varit på stan med jennifer och strosat
runt för att alla mina pengar är dessvärre slut men
ska ringa pappa och höra om jag kan få ett litet förskott
har även en jacka som var fullkomligt delicious och
ikväll blir det fotbolls kollning och nodo med tjejerna
Jag bjöd även J på lunch idag på stan det blev en club sandwich för min
del och en taco tallrik för jennifers.
här har ni dagens outfit:

lite fet man såg ut, ja!

posar F & J


osminkad, trött tjej

ni får vrida huvudet, bilderna går ej att vrida


den underbara jackan jag hittade, som i morgon blir min.
Detaljer och sånt syns inte så bra nu, men ska även ihandla lite annat
som lösögonfransar,tröjor och en klocka!

nu ska jag gå och välja kvällens outfit
Xoxo/F


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0