detta med jämnlikhet

allt i mellan män och kvinnor och hur vi ser på varandra
och speciellt då vi lägger en kommentar om någons
utseende,läggning eller hudfärg. Det var i dag på
bussen hem så la en kille i min klass en kommentar
som " men vafan, bögar är ju äckliga" och så fortsatte
disskusionen för jag kunde inte bara sitta och lyssna och ta
emot eftersom jag har 2 homosexuella killkompisar. Man
ska defenitivt aldrig prata om människor som "dom"
alltså prata som att dom vore en helt annan ras eller
inte tillhörde vårt folk. För att oavsett vem du är vilken
läggning du har eller vilken hudfärg du har så är du en av
oss. En av oss unika varelser på jorden, var stolt över den
du är och gå med huvudet högt!

var tvungen att skriva av mig nu lite innan jag somnar





Xoxo/F

Skrivet av: .

Jag tror inte direkt killen tänkte på bögen som person utan mer på vad bögar egentligen gör med andra homosexuella, som vi finner underligt och onaturligt. Därför sa han nog att dom är läskiga.

2008-08-28 - 14:15:39
Skrivet av: Yun

Aw så gullig inlägg av dig gumman. love ya my little bitch!<3<3<3

2008-08-28 - 19:10:41
Blogg: http://windowstar.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0