first day in school

första dagen var ändå helt okej, vi antecknade åt
lunch och pratade lite. efter skolan gick jag på stan
men tina och carolina. Jag inhandlade lösnaglar
fika på nodo och mat från subland, Imorgon ska jag
gå och köpa en mjukisdress och en parfym som jag
såg. I morgon blir det även boda borg i skeå med klassen.
Riktigt kul kan det nog blir, nu har jag fixat mina naglar dom
blev fina.



första dagen.

Xoxo/F

Skrivet av: j

tycker din blogg är jätte kul att läsa ! följer den varje dag :) när jag hinner!

2008-08-25 - 20:33:52
Skrivet av: Carolina

Zötis

2008-08-25 - 20:41:20
Skrivet av: Louise

MJ, menar du marc jacobs?

2008-08-26 - 17:27:27

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0