Luleå kalaset

hade en jättebra dag, kring 2 tog jag och J
bussen till luleå och shoppade lite grann
sedan blev det middag på Waldorfs
det var riktigt delicious. Sedan mötte vi tina
och blev upphämtade och skjussade till en tjej
som hette emma där vi gjorde oss i ordning. Och
sedan började alla partaja i gång. Och sedan gick vi
in till lk. Hade en jättebra kväll, fast vissa saker under kvällen
ångrar man man väl mer eller minde men life goes on.
här är lite bilder från kvällen


så hemskt, vilken mage man fått.


visst såg sandras drink härligt somrig ut?

cheeeeeeers

Observera att drinkarna jag håller i är ej mina. så nu har ni ännu en mindre
sak att prata om :)


hoooooolan, hahaha

helvete å, vem är den snygga blondinen brevid mig måntro?

grabbarna grus

jag och älvsby killen

var e boxen? HÄR ÄR BOXEN

jag och sandra

FAaANn vIlKa ZöTa fJåRtizAr vI eH lIxX



J&T

On our way home

MER BILDER KOMMER!

Xoxo/F


Skrivet av: Sanna

Fan vad fint hår du har, när jag ser sånt känner jag för förändring. ser ut som en ball kväll :)

2008-08-03 - 10:59:11
Blogg: http://sjoquist.blogg.se/
Skrivet av: Mariella

Vad mycket cred du får för ditt hår nu, men det var riktigt snyggt tycker jag. Är det H&M-slinggrejen du har där? Blev också lite sugen nu :D

2008-08-03 - 19:04:31
Blogg: http://strokes.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0