mina beroenden

inte är det mycket jag är fullkomligt beroende av
förrutom min blogg godis och shopping sen är
allt ett litet pluss i kanten bara. Nu i kväll harf jag
varit med J och fixat håret litegrann vi var även och
åt på max sen gjorde vi mörka slingor i hennes hår
hon vart skit snygg, vi försökte oss på ett till försök med
blonda slingor i mitt hår men det är fullkomligt omöjligt
det verkar inte kunna fastna på löshåret. Här är lite bilder:




osminkad halvnaken tjej,haha

nu orkar jag inte med mitt hår länge, tomorrow så blir jag ljusbrun

Xoxo/F

Skrivet av: klara

Jag undrar vart du beställer ditt löshår?:) eftersom jag är en av dina läsare så har jag lite koll på att du åtminstonde har haft det ett tag. Jag tänkte nämnligen prova själv, och då skulle det vara snällt om jag kunde få något tips om vart man kan beställa det. Tack för en bra blogg!:)

2008-08-07 - 20:01:54

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0