second day

nu har man klarat sig ur andra dagen, det har varit
en riktigt skön dag. Jag började halv 12 och då åkte
vi till boda borg, och där var vi till klockan fyra sedan
har jag gått med carolina på stan sen jag kom hem
fyndade mig endast en escada parfym som luktar
ljuvligt. Här är dagens outfit


svart body,beiga chinos,svarta pumps,gummi clock, och massvis med armband


luktar delicious
nu håller mamma på och gör någon thaiwook känner hur det kurrar i magen
har typ inte ätit något på hela dagen,.

Xoxo/F

Skrivet av: malin

riktigt snygga kläder fellan! ;)

2008-08-26 - 19:13:23
Blogg: http://malinoberg.blogg.se/
Skrivet av: tinaho

loooooooove you pullan!!!! <3

2008-08-26 - 20:25:10
Blogg: http://www.tinaho.devote.se
Skrivet av: rebeccasvensson

åh, min favorit perfym :)

2008-08-26 - 20:41:10
Skrivet av: elin

en sån har jag med:)

2008-08-27 - 20:28:45

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0