Torsdag

i morse klockan 12 plingade jennifer på dörren
hon ville ha med mig på stan, så jag gjorde mig
i ordning och följde med vi käkade lunch på arbaillo
och inhandlade lite saker för min del blev det
underkläder och lösögonfransar.


hittade superläckra lösnaglar till fötterna, haha


min lunch, fläskfilé och stekt potatis

jenkis, my blondy

söta underkläder med spets från cubus


Xoxo/F

Skrivet av: moa

hejhej, måste bara lägga en kommentar:)

du verkar som en väldigt go och fin tjej, men bara en sak, är de inte lite ohärligt att ha lösnaglar på tånaglarna, tex när man har klackeskor , då tar väll naglara i ? jag tycker de är väldigt fint att ha lösnaglar på händerna, de har jag inget emot, men på tånaglarna de tyckte jag var lite konstigt menmen, de är ju jag. förövrigt verkar du som sagt som en gullig tjej, och med en bra blogg. försätt me de:)

2008-08-22 - 16:35:50

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0