typiskt fellan

typiskt mig att vara lat. Jag har varit och köpt hem
kina mat och nu ligger jag i sängen och äter det medans
jag myser med facemask. känner ingen tagg för skola om jag säger
så. Men ska städa upp i min garre som för tillfället ser ut som rena
bombnedslaget.Håller på att se the holiday som är fullkomligt bäst!




Xoxo/F

Skrivet av: ...

det blev ingen middag med loverboy? ;P

2008-08-25 - 15:04:41
Skrivet av: Carrogirl!!;)

De är vevven latinogörl;)

2008-08-25 - 16:10:59
Blogg: http://fjorrogirl90.blogg.se/
Skrivet av: Riktiga Carro

haha vafan he är it jag som har kommentera som fjorrogirl90 ;)

2008-08-25 - 20:11:19

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0