Update från jokkmokk

nu sitter jag på cafét och tänkte uppdatera litegrann
vi har haft det riktigt mysigt, och skönt att komma bort.
Ikväll ska vi och äta på en kina restaurang sen öppnar
det "hot Party" Det ska bli roligt och se om det kommer
så mycket folk som väntat.



På restaurang smedjan

Kondomer och klubbor



dåligt kvalité men jag före middag på smedjan
med två lime i händerna
mer bilder kommer senare, för att den här datorn
är så otroligt långsam

Xoxo/F

Skrivet av: sp

hoppas det gick bra i jokkmokk!

2008-08-31 - 00:35:25
Blogg: http://lillstadspojken.blogg.se/
Skrivet av: c

jag älskar dig blogg, men försök att upptadera den lite oftare, de kanske är lite svårt eftersom att du kanske är upptagen, men de skulle vara roligt om du skulle försöka så ofta du kan, för den är verkligen rolig och intressant, och du har en grym stil. take care och fortsätt med att vara dig själv för du är grym:)

2008-08-31 - 21:16:28
Skrivet av: Anonym

jag älskar dig blogg, men försök att upptadera den lite oftare, de kanske är lite svårt eftersom att du kanske är upptagen, men de skulle vara roligt om du skulle försöka så ofta du kan, för den är verkligen rolig och intressant, och du har en grym stil. take care och fortsätt med att vara dig själv för du är grym:)

2008-08-31 - 21:18:04

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0