9c ska vinna, Tjalalalalalallala!

I morgon är det innebandy turnering. Vilket innebär att jag kommer
befinna mig på plan med en bandyklubba.Detta kommer bli kul att uppleva.
Säkert kul att se för flera av er också.Men ni förstår ju att vi kommer spöa
skiten ur er alla. För nu har vi ju ett dreamteam med den bästa spelaren
som någonsin kommer existera alltså,Jag. Nä skämt och sido.
Det kommer nog blir roligt. Se till att inte göra mig arg, då är jag inte så söt längre.
För er som känner mig. Ni vet;)


Jag är inte bra på paint heller. Men vem är det?

Xoxo/F


Skrivet av: elaola

Jag är en jävel på paint ska du veta!

2008-12-12 - 00:12:12
Skrivet av: Anonym

nyrakade ben innebandyproffset felice ?

2008-12-14 - 17:54:25

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0