BUSRINGNING

Jag måste bara få skratta lite åt de människor som lägger ner
tid och energi på att tjuvringa mig. Någon gång blir ni förhoppningsvis
less. Iallafall var det inte det jag tänkte prata om.Jag och alexander
har legat och sett never back down.Tredje gången för mig nu,hehe;)
Jag tänkte hoppa i duschen medans han ligger och ser rambo.



Xoxo/F

Skrivet av: rebbis

haha jo verkligen SÅ snäll är hon ;-)

2008-12-30 - 00:29:04
Skrivet av: linnsofiaa

Ta de inte som att jag vill trycka ner på dig. Men helt seriöst, du kan verkligen inte gå i klackar! Har aldrig sett någon som böjer knäna så mycket i klackar, träna på de tjejen!

2008-12-30 - 12:06:16
Blogg: http://linnsofiaa.blogg.se/
Skrivet av: De va jag som ringde

Haha

2008-12-31 - 00:26:05

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0