Don't pretend that you care. If you love me, show it.

Snart kommer mina kära papi och hämtar mig. Vi ska förbi J och hämta
lite saker. Sedan hem till moster och hämta lim till mitt löshår som mamma
ska sätta in ikväll.Sen hem till pappa och hämta lucia sakerna till i morgon.


Hittade just denna bild som ger många bra minnen.Från min överrasknings
fest hos jennifer med hennes pappas jobbarkläder. Het brud, japp!
Hoppas ni förstår att jag var ironisk!

Xoxo/F

Skrivet av: Thomas (T)

Nej jag tror ingen förstår att bilden är ironisk, så det är bra att du påpekar sånt för oss läsare.. (hoppas du förstår att jag också är ironisk. ;P)



Sluta förklara dig själv, kör på istället! :)

Det är as-hett med en brud i arbetskläder btw!

2008-12-11 - 19:31:53

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0