Dop dax

Nu ska jag iväg på dop och servera. Därför är min
klädsel så tråkig.

Dagens outfit;




Xoxo/F

Skrivet av: jennifer

haha, de var på min kusins dop du servera :)

2008-12-28 - 01:15:53
Skrivet av: Nix

Hörrududu din IP-Fascist! Jag skiter i att du inte tål kritik. Jag har en dålig dag och jag tänker avreagerara mig på dig. PISS SKIT. Och nu till kritiken. Drick mindre motionera mer. Du är så tjock. Tjock tjock tjock , nöff.. Märk min totala avsaknad av ironi. Nöff.

2008-12-28 - 01:43:03
Skrivet av: anonym

varför uppdaterar du så sällan nu det är ju det jag älskar med din blogg att du uppdaterar ofta men nu är det inte lika bra med det nå mer... :(

2008-12-28 - 15:12:59
Skrivet av: Nix

Fan du fick mig. Men jag fick kalla dig för IP-Fascist. +1

2008-12-28 - 17:35:34

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0