Du förtjänar en nominering för rollen du spelade. Att presentera en idiot. det är dags att sätta punkt en gång för alla.

Nu är det rekord många läsare för i veckan iallafall.,
Nu förtiden är det alltid superkul att gå in och kolla
statestiken.Har smörjt in mig med mitt body butter från
"home spa" Den är verkligen super bra. Dock är min
favorit den från body shop och lukten jordgubb.
Mest troligt blir det nog en shoppingtur i luleå här framöver
så jag får nog springa in där och kika om min favvis finns kvar.



Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

du vet att the body shop inte finns i luleå nu va? tänkte som en liten upplysning.

2008-12-21 - 22:03:20
Skrivet av: Anonym

Jag tror jag kan veta varför det är rekordmånga läsare i veckan. Din blogg blev utropad bland alla BF och OP klasser i fredags då det var en julföreställning så det kan vara en anledning..

2008-12-21 - 23:01:13
Skrivet av: elin

hej, jag vart riktigt nyfiken om hur många besökare du vanligtvis brukar ha per dag och hur många du har haft i veckan?

skulle vara jätte roligt att höra.

tack på förhand :-)

2008-12-22 - 12:27:12
Blogg: http://elineklund.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

The Body Shop finns inte alls i Luleå, de bytte ju ut den mot Lush.



Men Dollarstorekrämer duger ju fint!

2008-12-22 - 12:54:02

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0