It's so easy when you show me the truth.Then i rather be with you.

Har just varit och handlat.Kvällen kommer bestå av pluggg på fet nivå.
Hade velat ha sällskap men jag får nöja mig med kissen ikväll eftersom
det hära är prio 1. Fick tillbaka mitt so-prov i dag och jag kan inte annat än
att hata min so lärare som behandlar mig så extremt orättvist.




Mysigt med badet.

Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

Plugga mer, så ska du se att världen ter sig mindre "orättvis".. ;)

2008-12-16 - 20:02:12
Skrivet av: Felice

Jag pluggade i fem timmar på so provet så du om någon har inte rätt att påpeka saker du inte har någon aning om!

2008-12-16 - 20:34:37
Skrivet av: Anonym

Äh, bli inte vrång!, 5 timmars plugg är riktigt strong gjort.. men tydligen inte tillräckligt?, försök läsa mindre och mer ofta istället för att "kötta" in information i fem timmar i sträck.. Annars vetekatten?, du har juh hur som helst samma förutsättningar som alla andra att klara provet, så det är inte på något sätt orättvist även om det kanske känns så.. Hoppas du haft en fin kväll! (bortsett ifrån provmojset då.. )

2008-12-16 - 20:53:42
Skrivet av: emeliee

förstår vad du menar ;b hon är ju så extremt störd!

2008-12-17 - 20:19:35
Blogg: http://eeemelienilsson.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0