Lördag

I går var jag hos stefan. Det strömmade in folk eftersom och tillslut
var vi riktigt många.Jag åkte sedan kring 2 tiden på bigboy och åt dära.
Sedan till J på efterfest.



Den var riktigt fin på med upprullade armar.



Sötisar

Johan och ?

Martin och olle


Jag lyckades laga en måltid som faktiskt inte brändes vid.

Kareoke

Hos johan, dom spelade guitarr hero "world tour"



Xoxo/F


Skrivet av: Sara

Det var en kul kväll ;)

2008-12-07 - 20:48:51
Skrivet av: anna

Asså ditt hår är skitsnyggt, men hur fixar du det så att det får sån volym? Hur lång tid tar det? :)

2008-12-10 - 20:28:52

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0