PS. I love you. I know you want to love me to.

Justja jag glömde informera er om att min sololåt ska ändras.
Jag hade ju förrut Lifehouse - you and me som jag bör lägga där
den hör hemma.Alltså i sopkorgen ;) hehe. Så om ni har någon bra
låt som ni tror skulle passa ett modernt solo så skriv gärna en kommentar.
Någon hade även rekomenderat mig att se Ps. i love you så ska nog göra
det.Jag är på så himla bra humör just nu och det kan inten ta ifrån mig.
Kan det bero på att det är jul kanske? det måste nog vara något sånt.


Funderar starkt på min och J's låt men jag får fortsätta sökandet tror jag =)

Xoxo/F


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0