STEKIG KVÄLL!

Sitter just nu och pratar med ludde.
Vi steker (Som vanligt). Det blir mycket
stek hit och dit.Och enormt mycket i det hära
inlägget med. Men det var väl det som var tanken?

- Luddé ;> säger:

Där köper då jag mina kalsonger fan va stek?

Felice, säger:

Jajamensan! ändå grymt stek

- Luddé ;> säger:

jag vet

Felice, säger:

hur går det med **** då?

- Luddé ;> säger:

hahahah jo steker ju som på hon

Felice, säger:

jag förstod väl det din stekare!

- Luddé ;> säger:

jag steker ju på ***

Haha, det här är bara en del av vårat samtal.Grymt stek!


Xoxo/F


Skrivet av: Hexagon

Vad stek du^^

2008-12-22 - 00:35:27
Blogg: http://hexagon.blogg.se/
Skrivet av: Ludde;>

Ändå vi som e stekarna felice? ;)

2008-12-22 - 13:15:19

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0