sweet morning!

Jag råkade försova mig, ops!
Jag är nu klar och ska bege mig till skolan för att ha bildprov.
Sedan har vi lunch och efter det ska vi gå till strömbacka.




Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

Men allvarligt, tubtopp på skolan 17 December... fint, men inte konstigt att du blir sjuk hela tiden.

2008-12-17 - 09:35:47
Skrivet av: me (:

du har så jävla snyggt hår (: men näsan din vet jag inte om jag är så förtjust i ;)

2008-12-17 - 17:11:57
Skrivet av: Jessica

Vanligtvis då du brukar försova dig brukar det duga med en vanlig Adidasdress, men nu då du ska på schtooorskolan Strömbacka så hinner du både fixa dig i kjol och högklackat OCH locka håret.



Imponerande!

2008-12-17 - 18:13:25
Blogg: http://infinitum.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0