there will be good and bad times for you and me again. But just not together.

Har just kollat klart på amercas next topmodell 8.
Jaslene vann, och jag blev hur glad som helst.
Jag tycker hon är så sjukt snygg och dominerar ut
natacha. Vad tycker ni?




Den andra bilden är min favorit.

Xoxo/F

Skrivet av: carro

ja, hon var helt klart bäst!

min favorit genom hela tävlingen=)

2008-12-09 - 18:26:11
Skrivet av: johanna

hon var snygg, men aaalldeles för smal! det tycker inte jag är fint. jag förstår inte varför modeller ska vara så trådsmala, det ser mer äckligt ut än fint. såklart är det fint att vara smal, men inte överdrivet. det tycker då inte jag iaf.. varför ska modeller, som betraktas som förebilder för det "perfekta utséendet", vara underviktiga och pinnsmala?

det är bra fråga.. :)

2008-12-09 - 18:46:08
Skrivet av: Marie

jag såg också det :)

2008-12-09 - 20:23:58
Blogg: http://marieesohlman.blogg.se/
Skrivet av: emelie berglund

Jo håller med, och hennes ansikte är så jäkla underbart, sedan kan jag ju inte ungå att tycka att alla dem där är typ för smala ,. men men! ;D

2008-12-10 - 12:30:02
Blogg: http://emelieberglund.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0