"You are my dream,my princess!" -W

Har legat och sett tv hela dagen. Till middag blir det kroketter
och kycklingfile,supergott. Mår faktiskt bättre men det pendlar som
mest. Mår sämst på nätterna och kvällarna.



Xoxo/F

Skrivet av: carro

Hallå! Jag skulle behöva din hjälp! Ska nämligen köpa julklappar åt min pojkvän nu, och du kanske har lite koll kring det här. Hade tänkt köpa honom en parfym bland annat. Men jag vet inte alls vilken jag ska köpa. Har du inga tips på några parfymer som luktar gott?! Läser din blogg dagligen, och gillar den skarpt :) Har lämnat min mail!

2008-12-11 - 14:32:09
Skrivet av: Anonym

du sitter halvneck i din säng med censurerat ansikte och täcke över kroppen. herregud.

2008-12-11 - 23:49:21

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0