F & T a la skumdisco

här är några bilder från skumdiscot
dock inga från när vi står och dansar vid dj,n
men han lovade att skicka bilder till mig så dom
kommer nog snart!


Hittar ni mig och tina?

jag och partybruttaaan

haha, så hemskt! PUT YOUR HANDS UP IN THE AIR


Xoxo/F


Skrivet av: tina

åh, honey :-) skicka bilderna till mig sedan, dom som dj:en skulle skicka!

pussen

2008-07-28 - 21:43:32
Blogg: http://www.tinaho.devote.se
Skrivet av: Anonym

vars kommer bilderna ifrån? Och det sprang ju runt en snubbe ooch filmade, vet du vars filmen kommer hamna? :)

2008-07-29 - 14:46:05

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0