gossip night

Bra kväll tjejer, allt började med
ett restaurang besök med E
Sedan gick vi till nodo och dit kom
då J och T vi drack lite latte och
pratade. Sedan gick vi till ica
kvantum för att J ville inhandla lite candy.
Och efter det bosatte vi oss hos mig, nu ikväll
har vi varit lite smått galna och sen när alla åkt
Gick jag och T runt i stan och träffade lite människor
Och nu har hon åkt och vi har planerat en myskväll
och en shopping dag i centrum det kan bli hur bra som
helst med varsin latte i handen här är lite bilder från tonight


Jag och snygga T, riktigt härlig människa det där ska ni veta!


ser lite äckligt ut faktiskt, fast det var delicious


Xoxo/F


Skrivet av: Emelie

Det där är ju mina jeans din rackare ;D

2008-07-20 - 03:15:45
Skrivet av: Erika

snygg Tina ;)

2008-07-20 - 10:06:02
Blogg: http://erikavi.devote.se
Skrivet av: tinaho

lovely kväll igår, nu måste vi ju göra allt vi har planerat också :-)

dock inte fullt lika lovely bild på mig... PUNKT PUNKT PUNKT.

2008-07-20 - 11:50:06
Blogg: http://www.tinaho.devote.se

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0