i got something new

hola babes, kom just hem
har varit och handlat med mamma slutade
jobba klockan 6. Är super taggad för nu i helgen
då lk är. Vi har gjort upp ett litet schema som ser
ut såhära fredag på morgonen kliver vi upp åker
till luleå äter lunch i stan och storshoppar sedan
åker vi hem till yun gör oss i ordning för party och
sedan ska vi och äta på någon fancy restaurang.
Efter det blir det LK för hela slanten. Har köpt en
ny lampa till mitt rum också fick jag lite nagellack
och sånt av mami.Nu har jag just målat dom och sitter
och njuter av mina pommes pinnes och mitt isvatten
totally delicious! Det händer nog inte så mycket ikväll ska mysa
med en film är helt slut från helgen!


nog var den läcker alltid

nu ska jag ha fot och ansiktsmask!

Xoxo/F


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0