My life is lovely

Steeekig dag, ohja! har stekt hela dagen på norrstrands
poolen. It was lovely, och inte ett vinddrag eller moln på
himlen. Jag träffade frida och lisa dära, så jag myste
på och pratade med dom. Kring 4 åkte vi hem och bytte
om och planen var den att vi skulle gå och handla mat
men vi blev hastigt inlockande då jag fick se gina tricot's
skyltfönster så jag bara, "Mamma, snälla kan vi inte gå inte där
en snabbis" och visst vi kom ut 30 minuter senare med varsin
påse i handen. Jag inhandlade mig ett par svarta chinos och en
beige mys kofta. Nu får ni se dagens outfit:







Min älskade lisa, hon är världens bästa!

Nu har pappa gjort gomiddag, sen blir det kanske lite sällskap ikväll
inget bestämt för tillfället.

Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

Himla sötis, du är också världens bästa!<3

2008-07-07 - 14:05:17
Skrivet av: ev

Snygg klänning dära :)

2008-07-08 - 21:34:17
Blogg: http://evalenabertilsson.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0