Pappas work

sitter på pappas företag nu och har just
solat i solariumet, även tränat lite i gymmet
för skojs skull. I köket har dom en maskin
med latte,espresso,choklad och sånt. Så jag
har gjort mig en kaffe och tagit en glass ur frysen
inte dåligt alls. Har även tillgång till internet så här
skulle jag kunna bo fast dock sakna shoppingen lite
men detta är nog mest för kaffemaskinen,gratis glass
och solariumet. Haha! Ska även trycka en egen logga på
ett linne, hur coolt lät inte det? Nu ska jag kolla pirre
sen åka. Fick även övningsköra en bit, och kan inte säga mer
än att jag är kungen på det!





Xoxo/F

Skrivet av: Jennifer

din pappas företag? :O

2008-07-23 - 14:48:30
Blogg: http://jenkangirl.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0