PDOL BILDER


Jennifer och en norsk

fikastund

J&T

mystaggen

T & Jag

Oskar och marcus inne på kärlekslandet

kärlekslandet

Jag och T

Some guy och tina

slitna tjejer, i slutet av kvällen efter allt dansande, haha

fredagen påväg till södrahamn

Jag,ida och emilia inne på kittelfjäll

kittelfjäll

Jag och någon stockholmare inne på kittel

alex och jag

Jag lär mig, suddig bild dock

skumdiscot



Vi hade riktigt kul lördagen på skumdiscot jag och tina fick komma bakom
stängslerna och dansa på scenen även blev filmade och fotade. Har
haft en helgalen rolig helg och det kan jag tacka mina underbara vänner för.
Men nu kommer lk och det blir wild and crazy baby, hoppas vi ses!
mer bilder kommer

I know you love me (just joking)

Xoxo/F


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0