picknick med T vid södrahamn

Det började med att tina kom till mig någon gång
kring 8 och som vanligt är jag inte klar. Men
sedan gick vi i väg till kvantum och handlade lite
gott bla. Vindruvor,noblesse,loka,vattenmelon och
lite naturgodis. Vi satt och pratade hela kvällen
och hade hur mysigt som helst. Nu har vi suttit
här vid datorn och kollat in lite klänningar på forever21
dock finns inte våran stor favorit kvar men vi får hoppas
på att hitta en annan goding. Latte och shopping dag
här framöver visst snygging?

här är bilder från ikväll




jag avundar dig för ditt mod och din styrka, det är inte lätt att vara snyggaste
tjejen i piteå? jag önskar att folk hade lättare att se den du är, för du är toppen!

Xoxo/F


Skrivet av: tina

haha, slurre negern längst ner? najz.

åh, så gulligt det längst ner, dock håller jag inte riktigt med men tack ändå :-) pusss!

2008-07-21 - 10:56:46
Blogg: http://www.tinaho.devote.se
Skrivet av: Anonym

håller med, folk är bara avis! go for it

2008-07-26 - 12:44:15

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0