rast

är nu hemma på min trettio minuters rast.
Till lunch i dag blev det en dagens, teriyaki spett
nudlar,taco chips och en massa dressingar.haha
dock är jag gode så trött så skulle kunna gå och lägga
mig nu, men det får jag inte för då kommer jag försent slutar
dessvärre klockan 6 i dag så då ska jag bums hem. Förmodligen
vara med ullis, också åka och sola. Det var det tag sen


Xoxo/F


Skrivet av: :>

mums :)

2008-07-09 - 14:31:23
Skrivet av: tina

jo, jag har jobbat idag :) kram

2008-07-09 - 17:19:21
Blogg: http://www.tinaho.devote.se
Skrivet av: Patrik/jmk

hahah, vad bra att vi var trevliga:D du var minst lika trevlig du också:D

2008-07-14 - 20:37:18

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0