Vi köpte upp hela ikea?

Nä skämt och sido, vi har just kommit hem
från en shoppingtur på ikea.Till mitt nya rum,
jag är så himla nöjd. Kräsen och dyr i drift är jag
men det blev ekfaner serien. Sedan efter det
gick vi till skopunkten där jag inhandlade 3 par skor
och jag kan säga att jag inte behöver några fler har
redan 40 par skor. Och då överdriver jag inte!
Här är lite bilder


färdunderhåll och min hemska naglar


Bra kombination kötbullar och strips? men det smakade faktiskt bra



Jag behövde ett par nya tränings/spring skor.



Xoxo/F

Skrivet av: Frida

hade tänkt köpa dom där bruna skorna, grymt snygga. fanns dock i för stora storkelar. tyvärr.

2008-07-11 - 23:29:09

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0