another perfect day

Dagen som varit har sett ut så att jag blev väckt
av mattias kring 12 och då jag sedan bestämde
mig för att ligga kvar och se american pie beta house
den är lika bra varenda jävla gång också matchar min
humor perfekt med deras. Sedan kring halv 2 kom mamma
hem och vi begav oss ut för att handlar lite jag shoppade
en beige trenchcoat och en old fashion klocka. Även lite
gott, till middag blev det hämt mat från thaigarden och sedan
bosatte vi oss i sängen framför tv,n. I går färgade jag även mina
ögonfransar och ögonbryn reslutatet blev väl sisådär. Men jag får
lov att stå ut.Här kommer,

Dagens outfit;







vad tycker ni om mina ascoola rayban glasögon med rosa bågar?

Xoxo/F


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0