cpmannen i mitt liv

Godkväll det har varit en fullspäckad men bra dag
det började med att jag for till tandläkaren endast
för att dom skulle fota mig 10 minter typ det kändes
förjävla onödigt att kliva upp 8 för tio minuters fotning
bara. Men iallafall efter det åkte jag hem och började
göra mig i ordning för staden där jag sedan åt lunch
med mamma och emelie på rödalycktan det fick bli
någon av dom maträtterna jag brukar ta så jag tog en
tacotallrik, Kring halv 1 började jag bege mig mot
kyrkcenter då vi sedan skule fota konfrimations korten
och sen ett fett långt rep med sång. Måste berätta lite
stolt så här att jag och emelie ska rappa och visst
vi har nog en liten gangster i oss alla. Men jag och rapp
det går nog inte i hop. Men jag gjorde det för gruppens skull
och kan ta emot lite skratt, det kommer bli mest roligt.
Jag trodde jag hade planer för kvällen, men jag vet faktiskt
inte längre hur det blir med det, mitt sällskap behagar aldrig
att höra av sig, men skit samma ingen skada skedd.
Har även firat min syster lite nu i förväg innan hon åker hem
till stockholm eftersom hon inte är hemma på sin födelesedag
Nu börjat det bli ont om ord, så jag avrundar med
Dagens outfit:
godkväll


Xoxo/F


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0