forbidden love

hej, nu sitter jag här i igen dagen som har varit
har sett ut så att jag började kring 12 och slutade
sedan 5. Jag fick sällskap av yun,jonatan och ullis
på staden medans jag små shoppade lite blandannat
lösnaglar,slingning och ett par skor. Var även och åt
med dom på sunes. Och ikväll blir det lite fiffling med
hårfärgning nagelfixning även hårförlängning.Har även
fått mina super snygga jobbar tröjor från Russel athletic
en rosa en svart och en grön även en sverige tröja från addidas
som vi ska jobba i nu under piteå summer games helgen
Nu ska jag bege mig upp till moster med ullis och hämta
lim till håret.








Xoxo/F

Skrivet av: Carolina

Visa före och efter bilder sen snygging! :)

2008-06-25 - 22:42:17

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0