he's just not someone that i want.

Godmorgon/eftermiddag vad man nu säger
håller på att packa för fulla muggar, vi flyttar som sagt
i dag och i kväll ska jag och ullis på bio och se sex
and the city filmen, äntligen som jag längtat att se den
alltså. Gårdagen bestod av 3 rätters middag hemma mot
mig även lite neger och president kort spelande, jag vann
hell yeah! Sedan körde vi till havsbadet där det sög inget
folk alls man började som undra vart alla höll hus.
Efter det åkte vi till klubbgärdet och sedan till dörrnäs.
Åkte hem någon gång kring halv 1 för att min fucking moped
behagade inte att starta det var tomt i oljetanken typ, men hur
skulle jag kunnat veta det? så jag fick skjuta min moppe hem från dörrnäs.
Sedan fick jag lite sällskap av en vän,Och somnade inte förens halv 5.
Nu ska jag fortsätta mitt packande har även kört en facemask i dag det behövdes
verkligen om jag säger så.Nu får ni verkligheten i bilder

Gårdagens outfit:




Lägenheten;
har inte fotat alla rum utan bara tvrummet och köket


Det var allt för nu, kommer bli lite dåligt med uppdatering eftersom
jag flyttar och har ingen tid att sitta vid datorn också börjar jag jobba på
måndag.

Xoxo/F


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0