I couldn't do it better

Hade fixat mina naglar för någon dag sen och dom såg riktigt
fina ut tills examens kvällen kom då föll naglarna eftersom. Och
nu återstår inga. Så funderar lite kring det här med att gå till någon
som gör manikyr men jag vet inte ett enda ställe i stan alltså. Så
jag var in och kollade på blondinbellas blogg och såg att hon rekomenderade
http://www.naglarpafridas.com/18.html så om jag är någon gång i stockholm
så ska jag gå dit. Kanske får söka upp ett ställe nu när jag åker till göteborg.
Då blir det antingen manikyr eller pedikyr kanske båda hade velat ha
nagelförläggning för att jag kan inte spara ut mina naglar dom går
antingen av eller så biter jag av dom som det äcklet jag är.
Nä nu ska jag sluta, ska nog dra ner på stan en sväng
och kanske hälsa på momme.

Xoxo/F



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0