I just dont wanna miss you tonight

Hej,hallå,goddag,tjabba,tjenare och allt såntdära!
Har just kommit hem från stan dagen har sett ut så att
vi började kring halv tio och då skulle vi befinna oss på grans
inget ställe för mig det luktade koskit över allt och djuren var mest
läbbíga men det braiga vädret gjorde det hela mycket bättre.Efter
vistelsen där begav vi oss till vatten kraftvärket där vi blev ännu mer
uttråkade. Vi slutade kring två och då skyndade jag och angelica oss ner
till centrum. Dock blev det ingen shopping för min del måste vara lite
ekonomisk och spara pengar nu, det är inte länge kvar till göteborgs resan.
Men för angelica vart det ett supersnyggt sailor linne och en ros som hon ska bära
i håret på examen. Här kommer lite pics of today

Dagens sommaroutfit:
image343
image344image350

image349



Xoxo/F


Skrivet av: Matilda

Hej! Kan du ta bort den dära bilden där jag är med är du snäll. Kram Matilda

2008-06-02 - 16:50:18

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0