Jag är en fet människa

Tror det enda jag gjort idag har varit och ätit
först på max med min syster. Sedan lite godis
efter det. Sen pastasallad hos moster och sen
kycklingfilé och stekt potatis med pappa och snart
ska jag återgå till godispåsen. Nu när ullis är borta
i en vecka måste jag hitta mig en ny ha-kul-med-vän
någon som förstår min sjuka humor och är lika jobbig
som jag. Ring om det låter lockande 0730824740, haha
funderar starkt på att fara ut och springa. Har inte tränat
på åratal känns det som, nog för att jag dansade oavbrutet
i fyra timmar igår. Och träningsvärk har jag, tro mig. Så någon
gullig observera händig person har lust att ge mig lite all
body massage så välkommen in i mitt palats. Ska nog fixa
mina naglar ikväll i brist av sysselsättning. Och sola ska jag också
jag börjar att blekna känner jag.Funderar på att höra med annika när
jag och hon ska ha våran americanpie maraton kväll med en massa gott.
Men nu ska jag börja bege mig mot mami.



som gossip girl säger
Xoxo/F


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0