pick me,choose me,love me

Thaigarden blev det, inte så oväntat när jag fick bestämma?
inte ett dugg. Kvällens planer vet jag inte hur dom ser ut än
funderar på att ringa ullis som jag har saknat så himla mycket
måste även börja packa lite flyttlådor vi ska och kolla på en lägenhet
imorgon och på onsdag. Det är mycket som ska göras nu så det kan bli
lite dåligt med uppdateringen men jag ska försöka så gott jag kan!

Dagens outfit:

Dagens kläder bestod av en väldigt
vardaglig outfit en sailor inspirerad t-shirt
från gina tricot vanliga svarta shorts ginatricot
och ett par svarta sneakers från dinsko
även mitt armband från cocoo som knappt
syns men jag älskar det. Nu ska jag gå och ringa
min pärla. Det var allt för nu

Xoxo/F


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0