vardagslyx

hade en riktigt bra dag i går alltså.
Jag jobbade först från 10-5 sedan
åkte jag hem till mami och hämtade lite saker
och efter det åkte jag hem till pappa och då började
folket anlända eftersom. Vi gjorde oss i ordning och taggade
upp. Sedan begav vi oss mot det berömda summergames
discot. Jag hade verkligen jätte roligt där borta och tog för mig
precis som man ska göra. I går var dansgolvet mitt, och jag älskar
dans, det vet alla dom som känner mig. Och visst fördommar kommer
upp precis som alltid. Men vet ni vad, jag bryr mig inte det minsta lilla
jag vill göra det klart för alla som pratar dynga mig som inte känner mig
vad andra tycker om mig skadar mig inte det minsta utan det är dom som
känner mig, det är deras åsikt som spelar någon roll. Men tack för en
underbar kväll tjejer och killar. Medans vi stod i mitten och dansade kom det
ett par supersöta tjejer från norge och shakade med oss. Dessvärre tappade
jag bort mina skor men ingen skada skedd som tur har jag
ett par precis likadana. Nu ska jag vinka av yun och jonatan som åker
till gävle. Ni får ta del av lite bilder



Jag och yun







Jag tror jag är nästa gossipgirl för alla verkar ha ett stor intresse att prata
om mig;)
Xoxo /F


Skrivet av: anonym

Haha, gossipgirl.. Vissa vill utmärka sig & synas, och vara piteås utmärkandes person, du är en av dom. Puss på dig felice:)

2008-06-30 - 17:45:41
Skrivet av: elin lindström

men håll käft förfan

2008-06-30 - 21:27:54
Blogg: http://elinlindstroem.blogg.se/
Skrivet av: elin

Men tänk då på att du är en av dom som hjälper henne att vara "piteås utmärkandes person". puss på dig anonym;)

2008-07-01 - 01:13:01
Blogg: http://elinlindstroem.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0