you are a prada bag

hejdär, nu sitter jag hos pappa igen
håret vart väl helt okej nu när jag vant mig
lite shopping blev det i dag en klänning
ett shinespray och ett hårspray även lunch
på cafe röda lyktan med ullis. Senare till
middag blev det hawai även solning på suntan.
 Nu ikväll har vi bara trippat omkring på summesgames
 området och träffat lite pojkar.Min runda säng har
äntligen anlänt yes!Och mina naglar är rosa och fina,
 fixade dom igår ska sova hära i kväll
nu  avrundar jag med lite bilder

Dagens outfit:










Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

Var är klänningen köpt?=)

2008-06-28 - 11:28:47

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0