Could you whisper in my ear the things you wanna feel.

Kom just hem slutade kring 5 tiden, har även varit
ner på stan med yun vid 12 och åt lunch med honom
på röda lycktan, sedan fyndade jag lite. Ett par skor
och en klänning. Sedan begav jag mig tillbaka
till skolan. Och nu på hk,n har vi haft tårtbakartävling
vem som vinner återstår att se,kan säga med detsamma
att jag har nog aldrig bakat så dåligt som idag. Allt var
misslyckat, kanske berodde det på att vi har världens snålaste
hk lärare? Jag kommer vara plugghästen nummer ett i veckan har
ett prov varje dag. Så det gäller att ligga i, men jag undrar hur jag ska
lyckas jag är då inte den klokaste människan med det bästa minnet
om man säger så. Men jag får önska mig själv lycka till, och jobba på! Måste
även ut och springa, har frossat tårta som tusan och nu känner jag mig allmänt
fet och äcklig. Haha! Bilder från firma festen kommer, även från dagens inköp
 och våra vackra tårtor!
XoXo/F

image270



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0