Dagens outfit

såja, nu har jag äntligen hittat något att ha på mig, mina silver gråa shorts från björnborg
som jag köpte i stockholm ett vanligt vitt linne och min svartvita kofta från adidas.Även
mina björnborg underkläder som jag älskar dom är fina och otroligt sköna på samma
gång,love it!

image28image29

Har just smakat en av dom nya lokasmakerna, tryckte även i mig en piggelin till detta.
Det var inte helt fel kan jag säga, lyckades även få med ullis till nodo ikväll så det känns
bra med lite förbestämda kvällsplaner det brukar annars bara vara det första bästa jag
kommer på i sista minut, nu ska jag ta och köra till ullis.
Puss

Skrivet av: fyfanvadcool

Alla bryr sig om vad du har på dig, skriv nått vettigt istället

2008-05-04 - 15:04:43
Skrivet av: Felice

men ingen har väl tvingat dig att läsa? om du nu inte bryr dig så läs inte min blogg heller.

2008-05-04 - 17:21:07
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se
Skrivet av: Carro

Haha noob "fyfanvadcool" hon skriver väl vad hon vill ? om du stör dig så mkt, läs inte hennes blogg? :O

2008-05-05 - 07:52:51
Blogg: http://carrohedell.devote.se
Skrivet av: Anonym

precis det som carro sa. plus att det är roligt med nya modebloggar =) fortsätt blogga, jag läser

2008-05-06 - 20:22:00

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0