Even the moment of truth in your lies.

Kom just hem från skolan, känns som att dagen har gått otroligt
segt.Jag åt iallafall lunch i dag på stan det var gott kyckling filé
och potatis gratäng det var gott jämför med skolans kyckling sörja.
Kvällens planer blir nog som nice people och nodo men det är inte
riktigt bestämt än.Nu har jag bestämt mig eftersom klänningen inte
finns kvar. Jag och mamma ska sy den tillsammans, det blir perfekt!
för det var precis den klänningen jag ville ha och ingen annan. Längtar
även tills niornas bal om jag ska gå eller inte det är inte riktigt besämt.

Dagens up and down:
image155



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0