Examens konsert!

Såja kom just hem från en dansande kväll med en
massa nummer blandannat balett,modernt och jazz.
det gick bra borsett från vissa missar. Niornas slutproduktion
var superbra, så tummen upp till dom. Sommaren närmar sig,
och jag skulle nog inte kunna må bättre. Pr-dag i morgon och det
innebär att vi slutar efter lunch. Så då hade jag tänkt dra ner ullis
på stan och luncha med mig och en påse eller två kanske följer med hem
nu får ni ta del av lite bilder från dagen!

Dagens outfit:
image213

Skinn jacka:carlings
blå piké tröja:Gina tricot
Svarta shorts:vera M
Svarta uggs:Din sko (ullis)
Brills:hm


image217image218

Skrivet av: malin

allt gick ju bra, förutom våran fina balett som hackade! ;) haha

2008-05-22 - 16:23:31
Blogg: http://malinoberg.blogg.se

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0