I didn't mean to fall in love with you.

Jag och U kom just hem från en konsert på skolan
musikklassen 9c hade examens avslutning. Det blev
lite fynd i dag på stan som ni kommer se här under. Åt
även en välsmakande måltid på subland. Nu känner jag
mig lite sugen på något så jag får se vad jag kokar i hop.
Jag vill även att solen kan kika fram så att jag och Ullis
kan få gå ut och steka lite!
Xoxo

Dagens sommaroutfit
image308

image313
Spice girls
image314
Solglasögon cubus
image315
Klänning vila:
image316
Vita pärlor ur och penn.


Skrivet av: LiN*

Hejsan. Var ute på nätet, på jakt efter ett par solglasögon från cubus. Typiskt gick ju mina sönder förra sommaren och jag har inte hittat nya:( Vill du eller vet du någon som vill sälja ett sådant par du har? Hade varit grymt kul med ett svar :)



Mvh LiN*

2009-02-12 - 07:02:38

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0